Kehut ja kommentit

Eeva-Kaisa

Lisäsin vuosikokouspöytäkirjaluonnoksen VUOSI- ja VAALIKOKOUS-kansioon. Uuden hallituksen valinnasta jäivät puuttumaan 2. klubimestari ja IT-vastaava. Voiko Ulla L toimia edelleen IT-vastaavana, vaikka on presidentti? Onko Kari vielä rotarisäätiökomitean puheenjohtaja rotarivuodella 2017-18?

Kari

Tällä hetkellä en ole klubin aktiivijäsen joten en voi olla missään rotarytehtävässä. Olen kovasti harkinnut kääntymistä jokun klubin jäsenen puoleen ajatuksella, että hän voisi ehdottaaa minua jäseneksi , jolloin klubi voi päättää haluaako se mint ottaa vai ei. Jos minut hyväksytään olen tietenkin käytettävissä.

(poistettu pelaaja)

Minä ehdotan Karia!
Lisäksi olen sitä mieltä, että kaikkia toimihenkilöitä ei lasketa hallitukseen kuuluviksi, muuten puolet klubista on hallituksessa. Turha rasite jos on tultava hallituksen kokouksiin. Kaikki jäsenethän saavat halutessaan tulla mukaan, mutta läsnäolotoive koskee pienempää joukkoa.

Eeva-Kaisa

Kannatetaan. Suostutko Kari? Vien tiedon siinä tapauksessa rekisteriin. Entä 2. klubimestari. Suostuisiko Pentti?

Pentti

Kun kysytään, niin suostutaan.

Eeva-Kaisa

Kiitos Pentti. Vien rotarirekisteriin tiedon.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Vuosi- ja vaalikokous