Kehut ja kommentit

Salme

Rtf-muotoista dokumenttia en saa auki Macilla. Voisiko tämän saada pdf-muodossa?

(poistettu pelaaja)

tallenettu pdf-muotoisena

Salme

Nyt keksin tavan saada dokumentin auki. Kaipasin toimintakertomukseen kuuluvia elementtejä, kuten jäsenmäärä toimintavuoden alussa ja lopussa, hallituksen kokoonpano, jäsenmaksun suuruus, talouden tunnuslukujen kehitystä (johdettuna tilinpäätöksestä), läsnäoloprosentti, tietoa klubin jäsenten toimimisesta piirin tai Suomen Rotaryn tehtävissä sekä mahdollisesta yhteistoiminnasta muiden klubien kanssa, kuten ainakin tietoa vaihto-oppilaista. Lisäksi yleensä vuosikertomuksessa käydään läpi toimintakaudelle asetettujen tavoitteiden toteutuminen ja lausutaan jotakin kehitysnäkymistä. Tämän asiakirjan perusteella on 20-vuotishistoriikin laatijoiden vaikea kuvata, mikä klubin toiminnassa oli keskeistä rotaryvuonna 2015-2016. Olemme myös lisänneet usein vuosikertomukseen kuvia toiminnasta. Esim. mieskaverien ja kaverien vierailu Luonnontieteellisessä museossa syksyllä 2015 olisi kertomisen ja kuvan arvoinen asia.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Vuosi- ja vaalikokous